Туристичний досвід Харківщини презентовано в межах стратегічної сесії «Інноваційні туристичні продукти: проєктування регіонального успіху».

Кращий спосіб відволіктися від того, що відбувається, за вікном − це робота. Подумалося − та було підтверджено участь у стратегічній сесії «Інноваційні туристичні продукти: проєктування регіонального успіху». І, як-то кажуть, не прогадали. Адже всі колеги і друзі зі Сумщини, котрій щодня дістається не менше за Харківщину, були одноголосні у думці: туризм і є, і розвивається у прифронтових регіонах навіть під час повномасштабної війни.

Тож передбачена заходом мета, вважаємо, що була 100% досягнута: об'єднати ключових стейкхолдерів та експертів у сфері туризму для розробки інноваційних туристичних продуктів, які сприятимуть розвитку регіонів.

Були напрочуд раді ознайомитися з досвідом розвитку громад, організацій та окремих локацій, серед яких:

  • Ботанічний сад СумДПУ імені А. С. Макаренка;
  • Академія сільського розвитку Спілки СЗТ України;
  • Департамент культури, туризму та релігій Сумської обласної державної адміністрації;
  • КЗ СОР «Регіональний ландшафтний парк «Сеймський»;
  • туристична агенція «Антаріс-Тур»;
  • громадські організації «Бабусине подвір'я», «Інститут стратегій інноваційного розвитку і трансферу знань», «Важлива».

Безпосередньо до основної частини заходу долучилася і Валентина Холодок − директорка ОКЗ «Харківський організаційно-методичний центр туризму», к. н. держ. упр., доцент кафедри музейно-туристичної діяльності Харківської державної академії культури, − презентувавши напрями діяльності закладу та досвід створення мережі партнерств.

Захоплені діяльністю всіх учасників сесії, вдячні колективу Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка за гарну організацію заходу і маємо сподівання наступного разу все ж наживо зустрітися у дружньому колі туристичної родини України.