Про що говорили на конференції "Креативні проекти для розвитку й брендингу міст" у Харкові: фоторепортаж.

Вчора довго, але НЕнудно говорили про розвиток культури в Україні, креативну економіку і брендові для Харківського регіону проєкти, які є популярними серед харків’ян і магнітом для туристів зі всієї України.

📌 Які вони, ці місця, заради яких варто подорожувати до Харкова?
📌 Хто і як має формувати бренд та ідею міста?
📌 Що ми маємо зробити, аби креативні проєкти стали частиною реального сектору економіки?
📌 Як створювати простори, де люди стають суспільством, та як подолати перешкоди в ревіталізації закинутих просторів?
📌 Які асоціації з Харковом виникають у його гостей?
📌 Чи залежить вирішення всіх нагальних питань у розвитку міст залежить від брендування чи просто створення логотипу?

👉 Якщо такі питання «живуть» у головах багатьох, якщо є нагальна потреба обговорювати і шукати якісь виходи у вигляді нових проєктів, то 💯 існує потреба у подібних зустрічах в будь-якому форматі.

⚠️ Аншлаг = вказує на потребу у проведенні подібних зустрічей. Навіть, якщо, як це люблять потім писати деякі fb-дописувачі, що це про «бла-бла-бла». Адже ЦЕ чудова можливість поспілкуватись, познайомитись, отримати нові знання, дізнатись про кейси культурних проектів, які втілюються у Харкові та інших містах України.

Більше цікавої інфо по спікерам і проектам можна знайти на сторінках заходу + стрім: Креативні проекти для розвитку й брендингу міст і Бієнале молодого мистецтва.
---
ℹ️ Приводом до всієї розмови про креативну економіку у Харкові стало проведення "Друга Бієнале молодого мистецтва", яка тривала в Харкові з 17 вересня по 31 жовтня. Бієнале не лише мала низку важливих успіхів, які мають бути розвинуті в майбутньому, але й виявила ряд проблем – не так специфічних для власне харківської культурної сцени, як спільних для культурного поля країни в цілому.
Ще один привід – проєкт «Техніка мрії», який зараз реалізовує харківська соціальна платформа гараж хаб, відшукуючи проєкти креативної економіки в різних містах та налагоджуючи зв’язки між ними.

ℹ️ Про те, що зазвичай забувають.
Харківщина туристична, також і як організатор всіляких заходів, щиро дякує команді "Креативні проекти для розвитку й брендингу міст": це було інформативно, організовано і корисно. Окремо: INVITE HUBGIZГенеральне консульство Німеччини в ДонецькуРесторан Familia та ін.

---
Також нагадуємо, що 21 листопада о 14:00 відбудеться Інфодень УКФ у Харкові, не прогавте.

#ХарківщинаТуристична
#КреативнаЕкономікаХаркова
#туризм